Betalen
Het versturen van de rekeningen en administratieve verwerking van betalingen hebben wij uitbesteed aan Infomedics
Voor vragen over uw rekening kunt u op verschillende manieren bij ons terecht. Kijk eerst eens bij de Veelgestelde vragen. Meestal vindt u daar al het antwoord op uw vraag. Mocht uw vraag er niet tussen staan of is uw vraag onvoldoende beantwoord? Onze servicedesk helpt u uiteraard graag verder.
U kunt ons op de volgende manieren bereiken:
E-mail
U kunt ons per e-mail bereiken via rekening@infomedics.nl. Voor een snellere verwerking van uw vraag, verzoeken wij u het betalingskenmerk in het onderwerp van de e-mail te vermelden.
Telefonisch contact
De Servicedesk is van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 – 17:00 uur te bereiken via telefoonnummer 036 – 20 31 900.
Schriftelijke correspondentie
Infomedics B.V.
Afdeling Servicedesk Patiënten
Postbus 60108
1320 AC Almere
Verzekeringen
U kunt zich bij vele verzekeraars voor tandheelkundige zorg verzekeren. Graag verwijzen wij u voor informatie over verzekeringen en de verschillen in dekking naar http://www.allesoverhetgebit.nl/.
De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code.